Sun Class

Forum xD

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2007-12-12 19:49:39

Slahm

Administrator

Zarejestrowany: 2007-12-11
Posty: 14
Punktów :   

Żyć by wygrać :::...

nazwa tematu może nie bardzo na temat ale chciałbym się dowiedzieć ile osób działa gdzieś Organizacje jakieś niewiem Harytatywne i woogole, albo coś trenuje taniec, sztuki walki. gra w Football (dont say f'cking Soccer!) albo w inną.

Jeśli chodzi o mnie :
trenie Krav Mage
Cwalk'a w własnym zakresie

Offline

 

#2 2007-12-12 19:53:07

Dark_Budyń

Administrator

80498
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-12-11
Posty: 17
Punktów :   

Re: Żyć by wygrać :::...

Ja pracuję jako wolontariusz w Banku Żywności, ale tylko jak są zbiórki bo nie jestem pełnoletni. Jak dorosnę to napewno zasiądę jako pełnoprawny wolontariusz. Fajnie jest pomagać potrzebującym zbierając np. jedzenie. Co do trenowania to trenowałem pływanie na Koronie, ale w tym roku jakoś sobie odpuściłem. Może w przyszłym powrócę na basen.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
Stanisław Lem

Offline

 

#3 2007-12-12 19:56:21

ar3

Administrator

10005548
Skąd: Łokolice Krakowa
Zarejestrowany: 2007-12-11
Posty: 22
Punktów :   

Re: Żyć by wygrać :::...

Ech ja nic nie trenuje bo jak wiecie albo i nie miałem przez 3 lata kontuzje kolana co wyeliminowało mnie z gry w mój ukochany sport czyli Football...No nic może jeszcze wróce bardzo bym chciał przynajmniej...


"The world is yours chico, just take it by the balls..."

"You fuck with me, you fuckin' with the best!"

Offline

 

#4 2007-12-12 21:02:50

Mr.Sikor

Klasa

11801524
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-12-12
Posty: 3
Punktów :   

Re: Żyć by wygrać :::...